Saturday 25 June 2011

syndrome K-DRAMA

aku baru jer abeh tgk cerita SECRET GARDEN.


aku dah tgk dah citer ni dulu tp rasa macam bosan plak.
aku ckp r kat kwn aku citer tu bosan, tp die bg feedback lain.
'eh! sedap la citer tu'
'mana sedap bosan r citer tu. slow'
'serius best! nanti dieorg akan bertukar'
'bertukar???!'
'yea, lepas tu dah best dah'

jadi dr respond kwn aku tu, aku pun start la tgk citer ni balik.
dan bak kata NABIL 'best, bro!
korang patut watch dis drama. mmg bosan sikit sbb ni percintaan yg matang bak kata YUSRY & LISA. huhu
kalo x silap aku, dlm citer ni ada 3 kisah percintaan.
dalam byk2 ni aku pling suka dis psgn OSKAR & YOON SEUL


'Together with 6 years, 4 years apart and then 5 years, 15 years have passed. For 15 years, I as a bad guy, sometimes as a worthless guy, I only gave you pain. However, I will keep doing that. I wont change. I'm going to live like that my whole life. So like today you being like this ........'
ni ayat ms oskar nak melamar yoo seul tp pic tu bukan.. 

perkara wajib korang lps dah tgk citer ni adalah layan lagu OST filem ni HYUN BIN-THAT MAN.
 *very menusuk kalbu seyh

Selamat Mendengar!

 (version laki)

suara laki ni macho giler OK! aku dah strt fallin ngan suara die auuwww. lyrics nye x syahdu pulak kan & mendalam giler. 

(version gurl)

xkesah la laki ker gurl yg nyanyi lagu ni mmg best! *wpun x fhm maksud nyer


ENJOY korang!