Friday 17 June 2011

LomOgRaPhy

lomo lomo lomo lomo lomo lomo looooommmmmmmmmooooooooo
arghhhhh aku memerlukan one of lomo's camera.. aku dah addicted sgt ngan camera jenis ni...
ada satu hari tu aku hampir2 nak beli this kind of camera HOLGA..tp bila pk2 balik x pyh r nanti r.
skunk ni rasa menyesal plak.
sedeyh :'(

soo bg menghilangkan rasa kempunan aku, aku LIKE sebyk mn page LOMO yg ada kat fb. pastu cuci mata. bila ada keluaran yg best jer mula la jerit 

arghhhhh... mahal nye! bila nak ada duit ni!!!

pastu majuk sendiri...
sad :'(

hari ini buka fb, buka punya buka tup tup nama post ni


aku pun apa lagi buka r.... hati berkobar2 nak tgk post ni haaaa... dgn smgt berkobar2 ni PAUSE berkobar2? teringat lagu VINCE 'berkobar-kobar'  PLAY aku pon komen r kat post dia nak tanya bout price. baper minit kemudian dpt 1 msj, msj nyer berbunyi

RM 680 !!!
Nak duit!!! plzzzzzz