Friday 17 June 2011

fuTurE

korang dah plan masa depan korang?


FUTURE: kita merancang ALLAH yg tentukan
PAST: pengalaman yg pahit & manis
PRESENT: sama ada pahit/minis tuk PAST & tentukan FUTURE kite

sekarang ini bdk2 degree UiTM sedang bergembira & ada juga yg berduka dgn keputusan yg diperolehi.

aku???

haiiiiii *mengeluh bukan sbb fail ke apa TAPI sbb blom dpt lg emel~
aku x tahu la mcm ne result aku tu...hopefully sumew nye clean. AMIN~

sejak akhir2 ni aku selalu fikir pasal FUTURE aku. apa yg akan berlaku 5 tahun dr sekarang? adakah aku akan menjadi KULI? BOSS? hanya DIA saja yg tahu apa akan berlaku.
ada antara kwn2 aku yg dah buka business sendiri, ada juga antara kwn aku ada business family.

aku???

aku tahu result aku x segempak mn. tp aku xnak jadi kuli jer. aku perlu kan sesuatu tuk ms depan aku at least aku boleh m'bangga kan family aku x pun diri aku sendiri. aku selalu pk apa aku nak buat as a back-up plan tuk ms depan.

SO, ada beberapa plan dalam kotak fikiran aku ni: 

aku obsess gile ngan budak2

 
alolololo haii chomelnyer.

alololo korek biji mata kang.

uuwaaaaaaaaaaa!

jadi aku pun pk bagus gak if buka TASKA sendiri yg buat service dr A to Z... BEST!


&

aku suka giler buat pastri


so, aku decide nak buka kedai macam :



mari sama2 m'aminkan impian aku ni. AMIN!