Friday 24 June 2011

cUti

semalam berakhir sudah intersesi. ini bermakna CUTIiiiii la apa lagiiii....

YABEDABEDUUUUUUU!!!
buat sementara waktu ni aku akan jadi suri rumah menjaga makan minum adik2 kesayangan aku. biasa nya aku hanya masak tuk lunch jer.

hari ini apa yg aku masak adalah....
TADAAAAA...

 ini adalah telur dadar. tp aku letak mayonnaise tuna tu yg nmpk mcm ada something tu. ;D
 
ini pulak TOMYAM tp aku masak bodoh2 jer guna pun maggie punya. barang2 kat umah pun xde sgt. so main campak2 je la n ada rasa. :D


motif aku gtau korang apa aku masak ari ni adalah sbb aku SUKEW GILER memasak tp aku suka buat desert sbb senang jer. huhuhu
jadi plan aku cuti ini nak kumpul resepi banyak2 dan akan praktik kan semasa aku cuti nanti. jadi boleh lah aku capai IMPIAN (http://sigigidua.blogspot.com/2011/06/future.html) aku nanti...

haPPy holiday!!!